Cara Berhenti Merah kemalu-maluan Muka Tanpa Preskripsi yang

Cara Berhenti Merah kemalu-maluan Muka Tanpa Preskripsi yang

Walaupun ramai orang berfikir ia adalah "comel" apabila orang lain menjadi merah, orang yang tidak begitu kerap jarang selesa dengan beliau kecenderungan untuk menjadi merah. Blushers kronik mencari cara-cara untuk menghentikan Bera muka dan jawapan yang bermula di dalam minda.

Secara fizikal, Bera adalah disebabkan oleh peningkatan dalam aliran darah ke pipi dan yang boleh disebabkan oleh faktor-faktor yang lebih daripada hanya menjadi dalam suasana sosial yang tidak selesa. Minum alkohol secara berlebihan, mengambil beberapa jenis ubat-ubatan, atau memakan makanan pedas sesuai boleh menjejaskan pipi merah. Walau bagaimanapun, apabila kita bercakap mengenai bagaimana untuk menghentikan merah kemalu-maluan, kita adalah yang paling sering bercakap tentang rasa malu.

Mengapa sesetengah orang merah dan ada yang tidak; dan mengapa beberapa orang yang menjadi merah berbuat demikian lebih daripada yang lain? Jawapannya terletak pada kebimbangan. Bera muka kronik mendedahkan rasa tidak selesa dengan diri sendiri. Seseorang yang maruah apabila sesuatu yang dikatakan atau dilakukan yang menyebabkan dia untuk merasa keluar dari tempat. A Bera sedikit biasanya normal, tetapi merah kemalu-maluan setiap beberapa minit apabila terlibat dalam perbualan yang tidak.

Pertama sekali, mempunyai kebimbangan tidak membuat seseorang "pelik". Malah, ia telah melaporkan bahawa berjuta-juta orang telah mengalami beberapa bentuk kebimbangan. Kita semua mendengar tentang pil kita boleh mendapatkan yang akan membantu kita berasa kurang cemas dan lebih selesa pada kulit kita sendiri. Kita cenderung untuk mendengar kurang tentang hakikat bahawa ia adalah mungkin untuk menghentikan kebimbangan dan oleh itu berhenti Bera muka tanpa dadah preskripsi. Apa yang lebih, kita tidak diberitahu bahawa tidak seperti ubat anti-keresahan, kaedah semula jadi adalah lebih daripada satu penyelesaian cepat.

Dengan mengamalkan satu set tingkah laku menetralkan, anda boleh menyahaktifkan tingkah laku menjadi tabiat semula jadi. Langkah-langkah untuk menghentikan merah kemalu-maluan start bekerja dari saat anda melaksanakannya dan menjadi lebih dan lebih sebahagian daripada anda apabila anda melakukan mereka.

Salah satu langkah pertama untuk berhenti Bera adalah untuk mengakui ia. Merah kemalu-maluan Muka berlaku apabila anda tidak selesa dan semakin tidak selesa anda menjadi, lebih teruk ia akan mendapat. Apabila anda menerima bahawa anda sedang merah kemalu-maluan dan juga mengakui ia dengan kuat, anda membiarkan minda bawah sedar anda tahu bahawa ia bukan satu masalah besar.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar