Homeopati Pain Relief Formula Untuk Arthritis Pain

Homeopati Pain Relief Formula Untuk Arthritis Pain

Homeopati formula melegakan kesakitan adalah seratus peratus semula jadi, selamat, dan yang paling berkuasa agen anti-radang di pasaran hari ini.

Mereka juga bertindak sebagai pelincir yang amat berkesan pada sendi, otot dan tisu-tisu lain. Homeopati formula melegakan kesakitan dan juga modular sistem imun, yang boleh berkesan terhadap keadaan auto-imun.

Semua ciri-ciri ini menyumbang kepada keupayaan untuk bertindak sebagai analgesik dengan mengeluarkan sumber kesakitan (radang dan tisu jengkel) supaya tidak ada gerak hati sakit itu; oleh itu Homeopathic formula melegakan kesakitan yang paling berkesan untuk mengurangkan semua jenis sakit artritis.

Bahan-bahan formula melegakan kesakitan Homeopathic

White Willow Bark (spesies Salix) adalah bahan utama dan yang paling penting semua kebanyakan FDA berdaftar semua rumusan homeopati kesakitan semula jadi.

Orang Cina telah menggunakan kulit kayu megah pokok willow putih (Salix alba) sebagai ubat selama berabad-abad kerana keupayaannya untuk mengurangkan demam dan melegakan kesakitan itu.

India asli benua Amerika Utara menggunakan kulit pokok willow asli sebagai ubat untuk menghilangkan rasa sakit dan demam yang lebih rendah.

The willow putih mengandungi salicin, yang apabila digunakan sebagai bahan aktif ditukarkan oleh badan kepada asid salisilik

The aspirin pertama (asid acetylsalicylic) dibuat dari herba, meadowsweet, yang mengandungi salicin yang sama. Semua aspirin kini kimia sintesis, dan ia tidak menghairankan bahawa kulit kayu pokok willow putih sering dirujuk sebagai "aspirin herba".

Satu lagi bahan dalam kebanyakan formula melegakan kesakitan homeopati adalah Boswellia, juga dikenali sebagai boswellin atau "kemenyan India" Asid boswellic yang terkandung dalam bergetah seperti resin daripada kulit pokok serrata Boswellia yang tumbuh di bukit kering India, telah digunakan untuk berabad-abad oleh pengamal perubatan tradisional India untuk ciri-ciri anti-radang.

Persiapan moden yang diperbuat daripada ekstrak tulen resin ini dan dibungkus dalam pil atau bentuk krim digunakan untuk mengurangkan keradangan yang berkaitan dengan osteoartritis dan artritis reumatoid.

Tidak seperti NSAID konvensional (nonsteroidal ubat anti-radang) seperti ibuprofen, rawatan diterima untuk keradangan sendi, Boswellia tidak diketahui menyebabkan kerengsaan perut.

Bagaimana homeopati formula melegakan kesakitan berfungsi?

Prostaglandin adalah hormon seperti sebatian dalam tubuh manusia yang menyebabkan sakit, sakit, dan keradangan.

Asid salisilik dalam kulit pokok willow putih merendahkan tahap badan prostaglandin. Walaupun ia mungkin mengambil masa yang lama untuk memulakan bertindak daripada aspirin, kesannya bertahan lebih lama, dan, tidak seperti aspirin, ia tidak menyebabkan pendarahan perut atau lain-lain kesan buruk diketahui.

Secara khusus, kulit pokok willow putih membantu untuk melegakan sakit artritis akut dan kronik kerana kuasa untuk menurunkan paras prostaglandin di dalam tubuh manusia. Sesetengah pesakit arthritis mengambil kulit pokok willow putih telah mengalami bengkak dan keradangan dikurangkan, dan akhirnya meningkat mobiliti, di belakang, lutut, pinggang, dan sendi lain.

Ditambah dengan perkara di atas adalah ciri-ciri anti-radang Boswellia, secara aktif mengurangkan osteoartritis dan gejala-gejala artritis reumatoid.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar